قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سامانه:

1- کلیه کاربران موظف هستند با اطلاعات صحیح اعم از نام حقیقی و حقوقی بصورت دقیق و با ای پی ایران بدون استفاده از هر نوع وی – پی – ان در سایت عضو شوند.

2- در بخش شماره تماس های تلفن ثابت و تلفن همراه بسیار دقت کنید , شماره ای را وارد کنید که همیشه در دسترس باشد و امکان تماس تلفنی و ارتباط وجود داشته باشد , در بخش شماره همراه شماره ای را درج کنید که پیامک سازمانی روی شماره مسدود نشده باشد و پیامک اطلاعیه و فاکتور از سایت به شماره شما ارسال شود , ( از وارد کردن شماره های رایتل خودداری کنید , شماره های رایتل امکان دریافت پیامک سازمانی را ندارند ) ؛ در صورت عدم رعایت این موارد و عدم دریافت اطلاعیه و یا صدور فاکتور از طریق پیامک مسئولیت هرگونه بروز مشکل به عهده خود کاربر می باشد.

3- در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارید اعم از مشکلات در سرویس ها و سایر موارد فقط و فقط از طریق ارسال تیکت با اکانتی که سرویس خریداری شده می بایست تیکت به بخش مربوطه ارسال شود ؛ از هرگونه تماس تلفنی برای موارد پشتیبانی لطفا خودداری کنید .

4- زمان رسیدگی به تیکت ها بین 10 دقیقه الی 12 ساعت می باشد , از ارسال تیکت تکراری و پاسخ مکرر به تیکت جدا خودداری نمایید.

5- تمامی کاربران توجه نمایند در صورتی که در تیکت های ارسالی ادب رعایت نشود و کلمات توهین آمیز و الفاظ رکیک ارسال شود شرکت حق مسدود سازی اکانت کاربری کاربر متخلف به همراه سرویس را خواهد داشت و از طریق مراحل قانونی توسط وکیل رسمی شرکت این موارد پیگیری خواهد شد.

6- قوانین درج شده برای تمامی سرویس ها می باشد و در صورت عدم رعایت و بروز مشکلاتی که باعث آسیب رسیدن به سرویس ها و یا متضرر شدن مجموعه شود تخلف انجام شده بصورت قانونی توسط وکیل رسمی شرکت مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.